مهسامهسا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

مهسا ماه من

مسافرت به شمال

1391/11/5 21:19
نویسنده : ازاده
368 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از تولد 2 سالگي به همراه دوستمان در مهر سال 1390 به شمال رفتيم به شهر فومن در استان گيلان خيلي سفر خوبي بود البته 2 روز سرماخوردي ولي برديمت دكتر و خوب شدي

قلعه رود خان اينجا قلعه رود خان هست قبل از 2 ساله شدنت

فومن

در ويلا  شهر فومن

 

تو قشنك ترين حضوري توي لحظه هاي شادم

تو ستاري من هستي توي اوج انتظارم

تو تراني من هستي تو سكوت لحظه هايم

بيا و بشين كنارم       تو كه اسمونم هستي  بزار اين بار ببارم

اين سروده از طرف من به زيباترين هديه الاهي

بسته بندي مهسااينقدر ريزه بودي كه تو اين كارتون جا شدي

 

 

ني ني من داره كتاب ميخونهني ني من داره كتاب مي خونهمهسا در سبد     مهسا تو سبد نشستي منتظر كي هستي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)