مهسامهسا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه سن داره

مهسا ماه من

براي تولد 2سالكي

1391/11/6 12:44
نویسنده : ازاده
428 بازدید
اشتراک گذاری

دومين سال تولدت بردمت ارايشكاه  موهات و واسه اولين بار كوتاه كردم بعد بردمت اتليه عكس گرفتي و تولد 2 سالگی.

تو بزرگ مي شي و من نگران به سوي فردا

همه از خدا بخواهم  برساندت به فردا

به طلوع صبح اميد  ,  به سلامتي , به خورشيد

به بهار و فصل زيبا , به نهايت بلندي , برسي به انكه بايد برساندت به انجا

 

عكس تولد

 

 عكس تولد 2ساله شدن

تو  زيباترين و سخت ترين تجربه  من هستي  فكر كردم دختر داشتن يعني شيطوني تعطيل اما  اي داد از شيطوني هاي  ......... 

                                           

 

این عکسها را در اتلیه گرفتم 

روز تولد تو روز قشنگ دنیاست                برات 1 هدیه دارم دنیای من همین جاست

کنار تو که باشم  ارام و استوارم              بی تو نمی تونم من تو این دنیا بمانم

قشنگ و مهربونم                                   دردو بلات به جونم

اتلیه 2 سالگی

اتلیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)